top of page
LEVERING

In alle transparantie, er bestaat geen gratis verzending of retourzending, de verzendkosten moeten altijd door iemand worden gedragen. Bpost, bijvoorbeeld, kan niet gratis werken. Van onze kant hebben we besloten om de verzendkosten voor elke bestelling te dragen die 230 euro aan aankopen bereikt in België bvb.

We zijn een kleine onderneming en hebben geen contract met een voordelig tarief met Bpost. De verzendkosten die we dragen, worden dus afgetrokken van onze winstmarge. Voor ons is dit een manier om u te bedanken voor uw bestellingen.

BPOST-verzendtarieven - bijgewerkt op 29 november 2023

België:

Bpost 24u Standaard: 7,74€ (met track & trace en vergoeding bij verlies of beschadiging)

Gratis levering voor alle bestellingen vanaf € 230.

Afhalen bij de workshop: Gratis

Na ontvangst van uw betaling maken we samen een afspraak zodat u uw bestelling kunt ophalen.

Buurlanden*:

Bpost Standaard: 16,50€ (met track & trace en vergoeding bij verlies of beschadiging)

Gratis levering voor alle bestellingen vanaf € 330.

* Duitsland, Frankrijk (behalve DOM-COM-TAAF), Luxemburg, Nederland.

 

Rest van de Europese Unie*:

Bpost Standaard: 34,60€ (met track & trace en vergoeding bij verlies of beschadiging)

Gratis levering voor alle bestellingen vanaf € 430.

* Azoren, Oostenrijk, Bulgarije, Cyprus, Kroatië, Denemarken, Spanje, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Madeira, Malta, Monaco, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, Tsjechië .

 

Rest van Europa*:

Bpost Standaard: 34,60€  (met track & trace en vergoeding bij verlies of beschadiging)

Gratis levering voor alle bestellingen vanaf € 430.

* Albanië, Andorra, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Canarische Eilanden, Ceuta, Faeröer Eilanden, Georgië, Gibraltar, Groenland, Guernsey, IJsland, Jersey, Liechtenstein, Macedonië, Man Island, Melilla, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Verenigd Koninkrijk, Rusland , San Marino, Servië, Zwitserland, Turkije, Oekraïne, Vaticaan.

Douanekosten en belastingen

Eventuele douanekosten en belastingen die bij levering moeten worden betaald, zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Neem contact op met de autoriteiten van uw land als er kosten van toepassing zijn.

 

Middellandse Zeegebied + Noord-Amerika:

Bpost Standaard: 51,10€   (met track & trace en vergoeding bij verlies of beschadiging)

*Algerije, Canada, Egypte, Israël, Jordanië, Marokko, Syrië, Tunesië, Verenigde Staten.

Douanekosten en belastingen

Eventuele douanekosten en belastingen die bij levering moeten worden betaald, zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Neem contact op met de autoriteiten van uw land als er kosten van toepassing zijn.

 

Rest van de wereld:

Bpost Standaard: 69,20€  (met track & trace en vergoeding bij verlies of beschadiging)

Douanekosten en belastingen

Eventuele douanekosten en belastingen die bij levering moeten worden betaald, zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Neem contact op met de autoriteiten van uw land als er kosten van toepassing zijn.

Bij Lubay doen we ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden na ontvangst van uw betaling, meestal binnen een paar werkdagen (exclusief weekends en Belgische feestdagen).

In overeenstemming met onze wettelijke verplichtingen zijn de maximale levertijden dertig werkdagen voor een levering in België na bevestiging van de bestelling en ontvangst van de betaling, en vijfenveertig werkdagen voor aangrenzende landen.

De leveringsmethode kan variëren afhankelijk van de postdiensten van het bestemmingsland. De verzendkosten, afhankelijk van de gekozen leveringsmethode, worden duidelijk aangegeven bij het afrekenen.

1. Levering gebeurt door de verkoper in België en aangrenzende landen. De prijzen van de op deze site geadverteerde artikelen zijn inclusief btw. Eventuele belastingen en invoerheffingen zijn voor rekening van de koper. De verzendkosten voor bestellingen zijn afhankelijk van de gekozen leveringsmethode en worden duidelijk vermeld op het moment van aankoop.

 

2. De bestelling wordt afgeleverd op het door de koper opgegeven adres. Om elk probleem bij het verzenden van een bestelling te voorkomen, moet de koper bij het registreren op de site http://www.lubay.be de juistheid en volledigheid van de verplichte gegevens die hij verstrekt, controleren.

 

 

3. Voor een levering in België zal de verkoper alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat de bestelling binnen dertig werkdagen na validatie van de bestelling en ontvangst van betaling naar het leveringsadres wordt verzonden. De bezorger zal zich op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur op dit adres aanbieden en het/de pakket(ten) afleveren bij de bestemmeling of bij elke andere persoon die aanwezig is op het aangegeven adres. Bij afwezigheid wordt een bericht achtergelaten op het afleveradres. Het is dan aan de koper om contact op te nemen met de bezorger om ofwel een nieuwe bezorgdatum af te spreken op hetzelfde adres, ofwel een nieuwe bezorgdatum op een nieuw adres, ofwel af te halen op het postkantoor op naderhand. Als u dit niet doet binnen 15 dagen vanaf de datum van de kennisgeving van de bezorger of als de koper afwezig is op het moment van de nieuwe levering, wordt de bestelling automatisch teruggestuurd naar de verkoper, die contact zal opnemen met de koper om een nieuwe afspraak te maken. levering van de bestelling. In dit geval kunnen extra leveringskosten aan de koper in rekening worden gebracht.  

 

4. Voor een levering buiten België zal de verkoper alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat de bestelling wordt geleverd binnen de 45 dagen voor de Europese Unie en 60 dagen voor de landen buiten de Europese Unie, volgend op de validatie van de bestelling. De leveringsvoorwaarden zijn specifiek voor de postdiensten van het betrokken land.

 

5. Indien de koper de bezorger heeft aangewezen, vindt de risico-overgang op de koper plaats op het moment dat de bestelde producten aan de bezorger ter beschikking worden gesteld. Het bewijs van deze bepaling zal worden geleverd door het controlesysteem dat door de bezorger wordt gebruikt.  

 

6. Het is aan de koper om de zendingen bij aankomst te controleren en eventuele voorbehoud en klachten te formuleren die gerechtvaardigd lijken, of zelfs om het pakket te weigeren als het waarschijnlijk is geopend of als het duidelijke tekenen van bederf vertoont. Indien er klachten zijn na ontvangst van de bestelling, is het verplicht om binnen de 48 uur na ontvangst van de bestelling een e-mail te sturen naar het adres soho@lubay.be, met als onderwerp “Klacht over levering”, met foto’s.  

RETOUR

In dezelfde logica, als we de Lubay-avontuur willen kunnen voortzetten, is het ons onmogelijk om de retour- of omruilkosten voor onze rekening te nemen. We zijn geen grote merk zoals H&. of ZA.., of een grote commerciële platform zoals Zal….. We zijn een jonge made in België merk :-)

1 De koper beschikt over een termijn van veertien (14) kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag na de dag van levering, om zijn aankoop zonder boete en zonder opgave van redenen te annuleren, in overeenstemming met het Belgisch Wetboek Economisch Recht. bb3b-136bad5cf58d_

 

Binnen deze termijn moet de koper de verkoper op de volgende wijze op de hoogte stellen van zijn voornemen om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht:  

 

- Stuur een e-mail naar soho@lubay.be
- Vermeld de voor- en achternaam van de koper
- Geef een gedetailleerde omschrijving van het/de betrokken item(s), met verwijzing naar het nummer en de datum van de afgegeven factuur  

 

of  

 

- vul het formulier in dat beschikbaar is op de website van de FOD Economie  

 

2 De retourzending aan de verkoper vindt plaats op het adres vermeld op de verpakking, tenzij anders aangegeven door de koper, die het verzendbewijs dient te bewaren. Het retouradres wordt per e-mail opnieuw aan de koper meegedeeld. 

 

3 Als de koper een omruiling wenst in plaats van een terugbetaling, specificeert hij dit in de e-mail en de verkoper zal hem, naast de beschikbaarheid van het artikel, de te betalen toeslag of de gedeeltelijke terugbetaling, indien van toepassing, meedelen. -5cde-3194-bb3b-136bad5cf58d_

 

4 Alle kosten en risico's verbonden aan de verzending van de geretourneerde artikelen zijn voor rekening van de koper.  

 

5 In geval van gebruikmaking van zijn herroepingsrecht door de koper en teruggave van de producten uiterlijk veertien (14) dagen na de mededeling van zijn beslissing tot herroeping volgens de modaliteiten overeengekomen in de voorgaande paragrafen, verbindt de verkoper zich ertoe de aankoopprijs terugbetalen aan de koper na ontvangst van de producten door de verkoper.  

 

6 In geval van terugbetaling van de geretourneerde producten/diensten zal de verkoper de creditcard die is gebruikt voor de betaling van de genoemde producten crediteren met een bedrag dat gelijk is aan de aankoopprijs ervan, verminderd met het bedrag van de aankoopbonnen of kortingen gedurende de volgorde. Terugbetaling aan de koper vindt plaats volgens de voorwaarden die zijn overeengekomen met de bank die de kaart heeft uitgegeven.  

 

7 De koper kan geen gebruik maken van zijn herroepingsrecht als de geleverde producten zijn gebruikt, beschadigd zijn, ontbrekende onderdelen bevatten of waarvan de labels zijn verwijderd.  

 

8 De producten moeten absoluut correct beschermd worden teruggestuurd, in hun originele verpakking, in perfecte staat voor wederverkoop, vergezeld van eventuele accessoires, labels, enz. Anders kunnen ze niet worden teruggenomen of geruild.  

 

9 Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten kunnen in geen geval worden geretourneerd of geruild. 

 

10 Geretourneerde producten die niet door de verkoper kunnen worden teruggenomen, worden ter beschikking van de koper gehouden bij de verkoper. De koper blijft de prijs verschuldigd. In geval van abnormale of onrechtmatige retourzendingen behoudt de verkoper zich het recht voor om een volgende bestelling te weigeren.  

 

11 De verkoper vermeldt op de site de voorwaarden, de termijn en de voorwaarden van het herroepingsrecht, evenals het modelformulier voor herroeping. 

bottom of page